lauantai 21. huhtikuuta 2012

Valittaja iskee

Tänään oli puolilta päivin aika kostea keli joten koirapuistosta ei löytynyt seuraa. Paitsi hevosmessujen hepat siellä vieressä lämmittelivät. Kierrettiin vähäjärvi ja poikkesimme Maikin pihassa riehumassa vähän aikaa hyvässä seurassa.


Minulla ei ollut kovin sosiaalinen olo tänäänkään mutta onneksi tuli lähdettyä sovitusti kaupungille. Kävin H:n kanssa katsomassa Cronenbergin Dangerous Method-leffan Niagarassa ja sen jälkeen Vegemestan hyvillä hamppareilla. Oikein onnistunut elokuvaelämys, piti otteessaan ja halloumiunelma oli todella maukas. Seppo on Helsingissä dj-keikalla Zyntexia-Jaanan kanssa, soittavat back to back-setin Hellfire Clubilla tänään. 

Keli oli kaupungilla heiluessani parantunut ja lähdin Vampin kanssa Härmälän saarta kohti. Matkalla uusien ökykerrostalojen kohdalla vastaan tuli useampi pieni lapsi ja vissiin venäjää keskenään puhuvista vanhemmista eräs nainen kävi kovasti valittamaan minulle koiranpskasta. Että sitä on joka paikassa ja lapsetkin ovat ihan siinä itsessään. Käläkälä. Minä heiluttelin kakkapusseja ja sanoin että ihan sama harmittaa minua koska siivoan omat sotkut ja koira tuo sitä likaa sisälle. Minua on saaressa harmittanut ihan sama mutta ei se minun vikani ole. Kele. Saaressa oli vielä paljon penskoja joten en viitsinyt viedä koiraa sinne häiritsemään joten heitimme vähän palloa rannalla. Mutta joo, voisi Härmäläläiset vähän skarpata tuossa siistimisessään. Eikä siellä epävirallisella uimarannalla pitäisi kyllä koiraansa pskattaa ollenkaan. Mutta on se vähän niinkin että ei ne ökytalojen asukkaat kuitenkaan omista ympäröivää maastoa..




Jaa niin. Vampin strategiset mitat tänään 4 kk:n ikäisenä ovat 44 cm ja 7,1 kg. Kivasti tyttö kasvaa :)-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti